torsdag 18. oktober 2012

kull, kopper og kjøkkenhåndklær



Denne uken har jeg vært på bloggtreff på butikken Kull. Der fikk vi blant annet en presentasjon av butikken, Gry Johannessen fortalte oss historien bak Ferm Living og By Nord samt viste oss nye produkter og Sabi sushi kom med mat (nam!). Fine rogalandsbloggere møtte jeg også, veldig kjekt! :)

 

Disse to nydelige koppene fra Ferm Living måtte bli med meg hjem. Spørst om jeg må tilbake å kjøpe den tredje..

 

Med hjem ble også denne goodiebagen med kjøkkenhåndklær fra byNord og Ferm living, skjerf fra Culture og prøveprodukter fra Amdal Frisør. Så stas! Tuusen takk!  :)


 

Veldig mye fint å hvile øynene på hos Kull, og innsiden av posen du får når du handler er et lite eventyr i seg selv.



Tusen takk for en fin kveld, og spesielt til deg Linnea som fikk i stand dette! Gleder meg til å treffe mange av dere Rogalandsbloggere igjen på Moi om ikke så lenge!
:)





12 kommentarer:

  1. Kjempetøffe kopper!
    og ja, jammen var vi heldige som fikk så mye fint!
    Veldig koselig å hilse på:)
    sees neste treff!

    SvarSlett
  2. KJekt å treffe deg også! FIneste koppene....sngrer litt på at jeg tok to like nå når jeg ser dine....jaja...kan vel handle fler ;)

    SvarSlett
  3. Å dette treffet skulle jeg så ønske at jeg hadde vært på og :-D herlige kjøp og gaver:-)

    SvarSlett
  4. Det var hyggeligt at møde dig ;o)

    SvarSlett
  5. Det er så trivelig med slike treff :)
    Og så fine grafiske kopper du har kjøpt !

    Ha ei fin helg :)
    Janne

    SvarSlett
  6. Så mye fint :) Ferm living har utrolig mye kult (:
    Liker koppene dine veldig godt :)
    Håper du får ei fin helg og legg ut bilde hvis du sprayer noe :) hihi
    Klem!

    SvarSlett
  7. Kull er en super butikk, og ganske farlig for meg som jobber rett over gaten:-) fine ting du fikk med deg hjem, digger koppene. kjempefin helg til deg:-) klem

    SvarSlett
  8. Så gøy å få så mye flott - heldige deg :)

    SvarSlett
  9. er så fine de nye koppene fra Firm:)
    utrolig fin blogg du har:)
    håper du får en flott søndag!
    klemfra Karoline!

    SvarSlett
  10. Takk for sisit, veldig kjekt å se deg også :)

    De koppene der er bare kjempefine, skjønner godt at de ble med deg hjem :)

    Klem

    SvarSlett
  11. Du har slik en herlig blogg!
    Med nydelige bilder full av inspirasjon.
    En fornøyelse å stikke innom deg:)

    Ønsker deg en super uke!
    Klem Kristin

    SvarSlett