søndag 28. oktober 2012

en liten engel


Etter å ha sett bilder på Instagram av Bare Wunderbar sine skyer og Avekatten sine fugler, fikk jeg også lyst å sy noe lite som jeg kunne henge opp. Frem med skisseboka og en liten engel tok form. Litt filt, stoff, nål, tråd og en lørdagskveld var det som skulle til. 


Og når jeg likevel satt der med filt og saks, klipte jeg ut ti slike engler så har jeg noe (enda mer) å gjøre på kveldene fremover :) En ettåring som var tidlig oppe i dag og ville se Drømmehagen gjorde at englene nå har fått øyne og noen en munn. Det er så kjekt med sånne prosjekter man kan sitte i sofaen å holde på med! 
Noen av disse dukker nok opp på epla etterhvert.

Fortsatt fin søndag til deg!

9 kommentarer:

  1. Så søte og koselige engler;) Det er lurt å utnytte tiden i sofaen!

    SvarSlett
  2. Skikkelig søte engler - du har vært flink med munnene :)

    SvarSlett
  3. utrolig søte disse her asså!
    Er jo veldig koselig å sitte sånn å pusle på mørke kvelder:)
    her produseres det julepynt når mannen får bestemme over tvkanalene.
    Ha en deilig søndagskveld!
    klem Cathrine

    SvarSlett
  4. Så skjønne, ansiktet var jo bare så nydelig da.
    Kos deg!

    -malla-

    SvarSlett
  5. Såå søte de var! Ansiktet var skjønt :)
    Dette var en fin ide til litt pusling.. :)
    Fin kveld til deg :)

    SvarSlett
  6. Nydelige de var da! :) Håper du gir oss beskjed hvis noen finner veien til epla ;) ;)

    SvarSlett
  7. Fantastisk søde!! Hvis jeg får tid, må jeg lave nogle selv inden jul - de ville være super skønne at have hængende :-) Fantastisk blog du har i øvrigt - har lige lagt mig til som følger her :-)

    SvarSlett
  8. Så flotte. Har akkurat fått dreisen på hekling så jeg er helt enig at det er ålreit med noe til sofakroken ja :)

    SvarSlett
  9. Si fra når de kommer i butikken din;) Jeg er forelska;))

    SvarSlett