fredag 26. oktober 2012

eplas jul 2






Eplas Jul 2 boken kom i en butikkhylle nær deg på mandag, og på onsdag fant tre eksemplarer veien i postkassa mi. Jeg er med og viser hvordan du kan sy deg en julestrømpe av restestoffer! Det er så mange fine ideer i boken at jeg er kjempestolt av å få være en av de som bidrar! Det blir mye juleverksted om kveldene fremover ;)


I går la jeg ut noen julestrømper for salg på eplabutikken min, sånn i tilfelle du ikke gidder å sy en selv;) Det kommer flere julestrømper og andre julesaker etterhvert som jeg blir ferdig å sy! 
På epla kan du selvsagt også kjøpe boken. Link til den finner du her. Anbefales!

Snart jul, jo!
:)

8 kommentarer:

  1. Gratulerer:)
    så flotte julestrømper, så flotte bilder og så god du er!
    boka står på ønskelista...
    jeg har virkelig fått sansen for gjør-det-selv, men er ikke så oppfinnsom av meg, så henter gjerne ideer hos dem som er:)
    ønsker deg en fin start på helga:)

    SvarSlett
  2. Åhh, så gøy, gratulerer. Flinkis! Kjempefine julestrømper;)
    Ja, jeg av den sorten som ikke kan og har tålmodighet til håndarbeid.
    Men, jeg får veldig lyst når jeg ser sånne fine ting som dette.

    Herlig helg til deg.

    -malla-

    SvarSlett
  3. Kjempefine julestrømper! Og så gøy å få bli med h boka da!

    SvarSlett
  4. Grattis, så gøy! Jeg må se å få kjøpt den boken asså, jeg elsker den første;))

    SvarSlett
  5. Den var kjempefin - tok en liten titt i den i dag hos Narvesen :) Gratulerer :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer!
    Superflotte julestrømper!
    Myste i boka på mandag, men endte opp med et symagasin...
    Ja, snart jul... gutten på 4 sa i dag da han så de få snøkornene som lå på baken... "åååå, nå er det jo jul!!!!" ... eh heldigvis ikke helt enda!

    GOd helg!

    SvarSlett
  7. Gratulerer!
    Julestrømper din er så flott og en kjempefin blog!! Klem Alice

    SvarSlett
  8. Så flott!!
    Boken virker kjempefin!!
    Julestrømpene dine var superfine!!
    God helg til deg!
    Klem Siri

    SvarSlett