tirsdag 16. oktober 2012

eplasalg!

Jeg har ikke vært så god på å oppdatere eplabutikken min, mye på grunn av tida som på merkelig vis ikke strekker til og litt fordi det som syes ofte ender i eget hjem, eller som bestillinger. 


Dessuten er familie og venner veldig gode på å plukke med seg mella&malla produkt som gaver til sine venner og kjente før de når epla. Og det er jo stas! 



Nå har jeg en mengde (eller, en del er allerede solgt før det er ferdig) julesaker og andre saker som snart er klar for å legges ut på epla, så da syns jeg det er greit å rydde litt i det som allerede ligger der. 



 Setter derfor prisen ned med 25% på alle putetrekka, smekkene og vimpelrekkene.



Stikk gjerne innom eplabutikken og ta en titt! 



I dag skal jeg på bloggtreff med andre Rogalandsbloggere (jeg er ikke rogalending, men når man bor i området kan man kalle seg Rogalandsblogger), gleder meg!

Fin tirsdag til deg!
:)

2 kommentarer:

  1. Wow, så flink du er;) Hadde jeg hatt en bebis så hadde jeg kjøpt en smekke.

    Fin fin kveld til deg!

    -malla-

    SvarSlett
  2. haha, måtte kikke litt igjen på de fine tingene du har sydd;) Noen ganger så kommer det man tenker litt feil ut...EN smekke liksom, hørtes både litt smålig og kjipt ut...Minst en smekke i hverfall, og sikkert flere.Hehe! Så kult med bloggtreff på dere. Også så mye fint dere fikk da du;) fin fin kveld!

    -malla-

    SvarSlett