fredag 10. mai 2013

små sløyfer

Jeg syns det er kjekt med småprosjekter når jeg må sitte i ro ett par timer, så mens vi så en film i går kveld lagde jeg noen små sløyfer av forskjellige bånd jeg hadde liggende. Jeg har det også med å lage opp endel når jeg først er i gang. Sløyfene er tenkt festet på hårklemmer, som jeg har gjort med den gule her, men tenker de kan få andre bruksområder også.
Om noen lurer så fikk jeg med meg handlingen i filmen altså. Ett øye på håndarbeidet, ett øye på fjernsynet :)

Ha en fin helg! 

4 kommentarer:

  1. Så flinke du er og så skjønne sløyfer,heilt utruligt:)
    Blei heilt sjarmert av alle i så fine farger!
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Damer er gode på multitasking (det har det aldri vært tvil om), og forskning viser at vi får gjort mye mens vi ser på TV (OG følger med på handlingen). Når mulitiaskinggenet resulterer i noe så flott, må det jammen være godt å være kvinne..! ;)

    Ha ei finfin helg.


    Monja :)

    SvarSlett
  3. Så nusselige sløyfer! :)
    Du er flink - Også gjøre to ting på en gang til og med..

    Det var koselig å møte deg i København.
    Takk for en fabelaktig tur! :)

    Klem fra Heidi

    SvarSlett