fredag 2. november 2012

førjulskos




Jeg er så heldig at jeg skal få være med på førjulskos hos Den Franske Landstil på Moi sammen med en gjeng herlige jenter fra bloggeverdenen i morgen. Det er Maia bak bloggen Fabelakig som har satt igang det hele, og hun har i samarbeid med flere samlet inn disse sponsorene til oss:






Jeg gleder meg veldig til en spennende dag med nye inntrykk, betjentskaper og interiørgleder!

Kommer selvsagt med smakebiter fra førjulskosen over helgen, og om du har Instagram kan du i løpet av lørdagen se bilder fra Moi under hashtagen #førjulskos.


Ha en fin helg! 

4 kommentarer:

  1. kos deg masse på bloggtreff, jeg har desverre ikke anledning til å være med. høres ut som ett fantastisk opplegg så det er absolutt a night to remember. litt misunnelig ;-)

    SvarSlett
  2. Dette blir gøy. Kjekt med nye bekjentskaper:-)

    Ha en fin fredag så lenge.

    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. Heisan
    Bloggtreff er såååå artig og koselig! Kos deg masse!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Digger retro lampen din 1
    kos deg på bloggtreff ! god helg !

    SvarSlett