lørdag 19. januar 2013

klokke og julepynt


Søsteren fant også denne vekkerklokka på loppemarkedet som jeg skrev om i innlegget under her. Den står bare til pynt, da den har en alt for bråkete ringelyd og tikker ganske høyt, kan risikere å bli sinna av å våkne av sånn lyd. Men så fin da! Papirkula i sart turkis farge kjøpte jeg av Agnieszka på julefest på Akslahaugen (link til facebookside) før jul. Den har fungert som julepynt på juletreet, men fikk ikke til å pakke den bort sammen med den andre julepynten. Kan fint være fremme hele året syns jeg. Imponerende bretting. 

:)

9 kommentarer:

  1. kjempefin klokke
    god helg til deg

    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvarSlett
  2. Jeg hadde ei slik klokka da jeg var ung. Den tikka så høyt at en natt da den stoppa, så våkna jeg siden det ble så stille. Det var jo praktisk siden jeg fikk trukket den opp på nytt og rakk skolen :)
    Fortsatt fin helg til deg :)

    SvarSlett
  3. Er så imponert over den papirbrettinga der, wooow!?! Er det virkelig papir? Deilige fargar, og for nokre fine bileter du har tatt. Så reine og fine, rett og slett skikkelig proffe. Har du gått på kurs? For du er ikkje fotograf du? Såg ut som det var henta ut i frå eit interiørmagasin i grunn.

    Ha ein deilig søndag :-) No skal me snart ut på tur i fine været.

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder:)
    og for en flott papirkule! Imponerende arbid...
    fin søndag til deg:)
    klem nina

    SvarSlett
  5. Kul kule! ;) Og jeg har også en slik klokke, tabba meg ut å trakk den opp en gang, endte med den pakka inn i ei dyne og trødd innerst i skapet, men hørte den fortsatt... :P

    SvarSlett
  6. What beautiful arrangement, full of white! I love the paper ball decoration and I used to make them in my childhood, with the tip of my crayon. Such fun!

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder hos deg. Deg må jeg følge. Gleder meg til å se mer.

    SvarSlett
  8. ...klokkomanen som jeg er gir denne klokka meg så klart hjertebank!!
    Jeg sparer jo på slike gamle vekkerklokker!
    Fantastisk var den :)

    SvarSlett
  9. Utrolig fine ting, både klokka og papirstjerna. Alt som kan lages i papir...jeg gir meg enda over. Og får lyst til å brette :)

    SvarSlett